Facebook pixel

Klanten

Zwijsen

Uitgeverij Zwijsen is al meer dan 170 jaar een toonaangevende uitgever in het basisonderwijs.

Veilig leren lezen 60 jaar actie

Deel deze campagne
Veilig leren lezen 60 jaar logo

Uitdaging

De lesmethodiek Veilig leren lezen van Zwijsen bestaat in 2017 60 jaar. Onze uitdaging om dit in het primair onderwijs onder de aandacht te brengen en met elkaar te vieren.

Aanpak

‘Wie jarig is trakteert’ is de boodschap waarmee wij vertellen dat Veilig leren lezen al 60 jaar bestaat en dé basis is van leesonderwijs en continu blijft vernieuwen. Maar zoals de pay-off al aangeeft dat doen we niet zomaar. Door middel van een winactie via Facebook en een bijbehorende landingpage zijn er mooie prijzen te winnen. Je kan bijvoorbeeld met de hele school naar Nemo. Enige criteria om mee te doen: je zit in het primair onderwijs én je laat weten waarom jouw school moet winnen!

Logo Veilig leren lezen 60 jaar

Veilig leren lezen 60 jaar logo compleet

Veilig leren lezen 60 jaar DM kaart

Veilig leren lezen 60 jaar DM kaart_3kopie
Veilig leren lezen 60 jaar DM kaart_2

Veilig leren lezen 60 jaar landingpage

Veilig leren lezen 60 jaar FB win actie pagina

Veilig leren lezen 60 jaar FB page

Zwijsen - NOT 2017

Deel deze campagne
zwijsen-beeldmerk NOT

Uitdaging

Op een creatieve manier aandacht vragen voor de NOT 2017 waar Zwijsen met een super grote stand aanwezig was.

Aanpak

We hebben verschillende uitingen gemaakt, folder met plantensteker, landingpage, stop-motion animatie film en een E-dm. Zwijsen bestaat ruim 170 jaar en dat hebben we vertaald naar een beeldmerk waar Zwijsen zich heel goed mee kan indentificeren. De boom met zijn jaarringen geven kennis, groei en ontwikkeling aan.

Stop-motion animatiefilm

+ making off

Digitale

Nieuwsbrief

Beurs uitnodiging

zwijsen not digitale nieuwsbrief

Landingspage

zwijsen not - landingpage

Beurs uitnodiging voor de NOT 2017

De uitnodiging bevat een plantensteker. Op de achterkant van de plantensteker konden uitgenodigden ideeën opschrijven voor een nog beter onderwijs. Deze plantensteker konden de bezoekers vervolgens op de beurs in de aarde steken.

zwijsen-NOT foto3
zwijsen-NOT foto1
zwijsen-NOT foto2

De beursstand in actie

zwijsen beurs foto collage

Taal in beeld

Deel deze campagne
Zwijsen - taal in beeld - campagnebeeld

Uitdaging

Een campagne om de methode Taal in beeld 2 weer extra onder de aandacht brengen. Met als doel om Taal in beeld 1 gebruikers te triggeren om de overstap naar Taal in beeld 2 te maken en prospects enthousiast te maken voor Taal in beeld 2.

Aanpak

In het concept maken we een knipoog naar het verleden en het heden. Het krijtbord en een smartbord staan symbool voor de ontwikkeling van de methode in 10 jaar tijd en de verjaardag van de methode. Dit is het beeld van de campagne geworden. Waarbij we leerling materialen en software van de nieuwe methode als speciale traktaties aanbieden.

Klapdeurenkaart, envelop

en antwoordenvelop

Zwijsen - Taal in beeld - dm
Zwijsen - Taal in beeld - dm
Zwijsen - Taal in beeld - dm
Zwijsen - Taal in beeld - dm

Website

Landingspage

Zwijsen - Taal in beeld - landingspage

E-dm

Zwijsen - taal in beeld - edm

Veilig leren lezen

Deel deze campagne
Zwijsen - Veilig leren lezen - Campagnebeeld

Uitdaging

Leerkrachten van groep 3 vertellen dat Veilig leren lezen de meest toonaangevende leesmethode van Nederland is.

Aanpak

Met een uniek spel, geïmplementeerd in Facebook, spelen leerkrachten voor mooie prijzen als een boekenpakket, een voorleesmiddag door een bekende kinderboekenschrijver, leerspellen en meer. Na deelname wordt speler doorgestuurd naar informatieve landingspage.

Campagnebeeld

Zwijsen - veilig leren lezen - campagnebeeld

Open scheurkaart

Zwijsen - veilig leren lezen - scheurkaart
Zwijsen - veilig leren lezen - scheurkaart
Zwijsen - veilig leren lezen - scheurkaart
Zwijsen - veilig leren lezen - scheurkaart

Facebook

Advertenties

Zwijsen - veilig leren lezen - facebook advertentie

Facebook

Win-actie pagina

Zwijsen - Veilig leren lezen - Social Media

Landingspage

Zwijsen - Veilig leren lezen - Landingspage

De RekenReporter

Deel deze campagne
Zwijsen – De Rekenreporter – Logo

Uitdaging

Hoe maken we de kernbelofte ”Inzicht” die we voor Zwijsen’s WizWijs bedachten werkelijkheid?

Aanpak

De RekenReporter is hiervoor bedacht als personage. Deze geeft in korte filmpjes spelenderwijs inzicht in de verschillende rekenonderwerpen. Deze filmpjes kunnen door leerkrachten getoond worden als inleiding op het specifieke rekenonderwerp.

Logo

Ontwerp

Zwijsen - De Rekenreporter - Logo

DVD-hoesje + DVD

zwijsen-dvd hoesje
zwijsen-dvd

DVD menu en filmposter

zwijsen-dvd menu
zwijsen-poster
zwijsen-fotocollage

Fotoshoot

De Rekenreporter in actie

Bel mij

Bel mij icon
Laat u terugbellen door ons

Vul hier uw naam en telefoonnummer in.

sluiten