Klant

Yenlo

Yenlo werkt als WSO2-specialist constant aan het vereenvoudiging van systeemintegratie met WSO2. Zo ondersteunen ze klanten in de digitale transformatie met opensource en agile technology. Yenlo is de meest vooruitstrevende Certified Premier Partner en officiële Value Added Reseller van WSO2.

Productlancering Connext

connext-logo-kleur

Uitdaging

Yenlo ontwikkelde een platform voor het integreren van onder andere systemen, applicaties en databases. Maar dan makkelijk voor de gebruiker en geheel op basis van het gerenommeerde WSO2. Het veroveren van de markt is de uitdaging van het marketing- en salesteam van Yenlo. Bij de start van het project heette deze dienst nog iConnect, maar dat duurde niet lang toen Switch aan boord kwam.

Aanpak

Switch bedacht de naam Connext. In het woord komt al naar voren dat je niet alleen ‘geconnect’ bent, maar ook volgende stappen kan maken. Omdat de IT nu gewoon doet wat het moet doen. Het campagnethema ‘no excuse’ volgde snel, omdat je echt stappen kan zetten als je systemen geconnect zijn. Alles gaat sneller; kennis, inzicht, processen en integraties. Switch bedacht de naam, creëerde het logo + huisstijl en ontwikkelde een thema en complete campagne. Ook werkten we aan ontwerpen voor PPT, webdesign voor Connext.com, DM, LinkedIn advertising, Google Ads, bannering, klantcases, beursacties en meer.

Logo design

connext-logo-schets

Het logo van Connext ligt helemaal in lijn met het logo van Yenlo.

connext-mok

Mok voor intern op kantoor of om weg te geven

Webdesign

connext-website

Roll-up banner

yenlo-banner

Interne posters

connext-posters

Connext introductie-DM

yenlo-foto-dm

Uitdaging

Als onderdeel van de introductiecampagne wilden we huidige zakelijke relaties als eerste op de hoogte stellen. Nog voor het persbericht de deur uit zou gaan. Op een unieke en prikkelende manier wilden we de deur openzetten voor accountmanagers om in contact te komen. En uiteindelijk te praten over de mogelijkheden van Connext.

Aanpak

Deze eerste introductie met Connext moest voor een glimlach zorgen, en daarnaast uitleggen hoe je met Connext wendbaar blijft in uw digitale transformatie. Zo kwamen we uit bij een Legowagen met banderol. Op de banderol staat uitgelegd hoe de losse legostenen een mooi geheel vormen die uiteindelijk kan accelereren en concurrentie in kan halen. Dit legopakket met banderol werd verzonden in een doos met een brief van de betreffende accountmanager en opgestuurd naar de relaties van Yenlo. Dit werd verder opgevolgd per mail en telefonisch.

Bijgevoegde brief + verpakkingssticker

yenlo-foto-dm-4

DM legowagen + banderol

yenlo-foto-dm-2
yenlo-foto-dm-1
yenlo-foto-dm-3