Facebook pixel

Klanten

Nedal Aluminium

Nedal aluminium ontwikkelt, produceert en verkoopt aluminium profielen en lichtmasten. Met ruim 80 jaar ervaring kan men rekenen op Nedal als het gaat om het leveren van producten met een hoge toegevoegde waarde voor veeleisende toepassingen.

Beursstand, uitnodiging, beurscadeau en leaflets

Deel deze campagne

Uitdaging

Elk jaar staat Nedal met hun lichtmasten op de Dag van de Openbare Ruimte in de Jaarbeurs in Utrecht. Aan ons de uitdaging om een volledige beurs aanpak te verzorgen.

Aanpak

Een totaal aanpak verhoogt het succes van een beurs deelname. Daarom zijn wij niet alleen aan de slag gegaan met een onderscheidende beurswanden, maar ook met een uitnodigingstraject, PR-kopij, folders en een landingspage voor het bestellen van gratis toegangsbewijzen. Voor extra bezoek op de stand en eenvoudige after sales bedachten we een actie; “Stuur je leukste foto en we printen ‘m op aluminium”. Dat resulteert in extra bezoeken na de beurs bij relaties.

 

 

 

Aankleding beursstand

nedal-beursstand

Digitale uitnodiging beurs

nedal-nieuwsbrief-smartphone

Product flyers

nedal-botsvrijemasten
nedal-grondstukken
nedal-retroline
nedal-keenongreen
nedal-cadeautje

Beurscadeau

Stationary, website, prezi en meer

Deel deze campagne
nedal beeldmerk

Uitdaging

Nedal is al 80 jaar een begrip in de wereld van aluminium. De uitdaging die voor ons lag was om vanuit een iets andere positionering een nieuwe look & feel te ontwikkelen, die ook nog steeds typisch Nedal is.

Aanpak

Door subtiele en doordachte aanpassingen hebben we een strak beeld neergezet. En is Nedal nog steeds echt Nedal.

Nieuwe

logo

nedal aluminium logo blauw vlak

Huisstijl

nedal huisstijl

Webdesign -en development

Deel deze campagne
Nedal website smartphone

Uitdaging

Na het ontwikkelen van een nieuw logo en bijbehorende huisstijl is de nieuwe stijl doorvertaald naar de website. Een mooie uitdaging, want de voormalige website bestond uit twee aparte websites, één voor elke business unit, en was meertalig.

Aanpak

Voordat onze art directors aan de slag gaan voor een nieuw ontwerp is er eerst uitgebreid gekeken naar de voormalige websites. Op basis daarvan zijn er concrete verbeteringen en aanpassingen geformuleerd. Daarna is de UX-designer een structuur en grove schets gaan maken om ervoor te zorgen dat de gebruiker intuïtief de website gebruikt. Dit is het moment dat de art directors aan de slag gaan met het ontwerpen van de website. Tegelijkertijd start de copywriter met een zoekwoordenanalyse en aan de hand van de ontwerpen worden vervolgens de teksten op basis van SEO geschreven. Uiteraard is de website volledig responsive en weer meertalig. Deze aanpak heeft geresulteerd in een toegankelijk, modern en strak design.

Responsive design

Geschikt voor smartphone, tablet en desktop

Nedal website responsive

Prezi presentatie

Bel mij

Bel mij icon
Laat u terugbellen door ons

Vul hier uw naam en telefoonnummer in.

sluiten