• 17 March 2021
  • Nieuws
  • 6 minuten

Dankzij deze projecten zijn we helemaal thuis in de bouw

Bij Switch zijn we al jaren helemaal thuis in de wereld van bouw, renovatie, sloop & sanering, o.g.-projecten en toeleveranciers. We zien talloze bedrijven uit elke hoek van de sector die zich dag in, dag uit inzetten voor topresultaten. En die bedrijven maken wij maar al te graag zichtbaar bij de juiste doelgroep.

Wil je starten met adviezen van een ervaren bouwmarketeer, beluister dan de podcast met 5 Tips voor ‘Bouwmarketing’. Of lees snel verder…

Dit doen we bijvoorbeeld door:

  • Merkposities, logo’s en huisstijlen
  • Sprekende en overzichtelijke websites
  • Content als blogs, werving en commerciële uitingen
  • Online marketing met SEO, SEA, nieuwsbrieven en sociale media
  • Werving van klanten en partners met thema-campagnes
  • Podcasts en bedrijfsvideo’s

Hieronder zie je enkele bijzondere bedrijven uit de sector waarvoor we als on- en offline team voor aan de slag mochten. Zo werkten we voor tranformatie- en renovatiegiganten als Yaniv en Glosec, gingen we aan de bak voor sloop- en saneringsexperts als MNE  en dragen we ons steentje bij aan de marketing van de grond-, weg- en waterbouwhelden van Van Schie. Daarnaast zijn we dankzij klanten als Tupla ook helemaal thuis in de wereld van vastgoed en kunnen we door ons werk voor Pearl Paint Group ook meepraten over verf en decoratie.

Maar wil je weten wat we voor jouw bedrijf uit de bouwsector kunnen betekenen? Laten we dan beginnen met kennismaken en direct brainstormen. Vrijblijvend natuurlijk!

MNE

De huisstijl van de sloopexperts van MNE was toe aan eenheid en verfrissing. Daarom zijn we aan de slag gegaan met het ontwerpen van een logo en een aansluitende huisstijl waarmee we MNE konden voorzien van een solide gezicht. De pijl naar beneden staat voor sloop, de pijl naar rechts staat voor vooruitgang.

Tupla

Voor vastgoedbedrijf Tupla hebben we een dynamische nieuwe site gebouwd, waarop het logo centraal staat in de vormgeving. De vele sprekende beelden laten zien waar Tupla toe in staat is, zodat de bezoeker gelijk ziet waarom op Tupla een grote en innovatieve speler is waar we nog veel van gaan horen.

Yaniv

Voor alle toekomstige merkuitingen van Israëlische renovatie-experts Yaniv was er behoefte aan een stevige merkidentiteit, een nieuw logo én nieuwe vormgeving. Samen met oprichter Gal Yaniv hebben wij antwoord kunnen geven op de vraag: wie is Yaniv? Zo heeft het bedrijf altijd een stevige basis voor alle toekomstige merkuitingen. Daarnaast hebben we het logo en de vormgeving beetgepakt voor een frisse en eigentijdse uitstraling.

Live & Be

Voor vastgoedontwikkelaar Live & Be realiseerden we een logo, huisstijl en website die geheel in lijn is met de stijl van hun meest recente project. Daarna zijn we met Google Ads aan de slag gegaan om te zorgen dat precies de juiste doelgroep werd bereikt, met succesvolle resultaten als gevolg!

Pearl Paint Group

Voor Pearl Paint Group hebben o.a. het merk Bruud opgezet en de huisstijl van het merk Bolivia een flinke opfrisser gegeven met gloednieuwe verpakkingen voor hun nieuwe assortiment. Dankzij de nieuwe vormgeving is Bolivia opvallender en zichtbaarder, waardoor de verkoop flink gestegen is.

Cobouw

Voor de Week van de Bouw ontwikkelden we voor Cobouw verschillende creatieve promotiemiddelen. We gingen aan de slag met advertenties, direct marketing, landingspagina’s en nieuwsbrieven. Maar ook ondersteunden we met creatieve invulling van de beursdeelname en ontwierpen we verkoopfolders.

Glosec

Voor de transformatie- en renovatie-experts van Glosec ontwierpen we een sprekend logo, evenals een vloeiende, overzichtelijke website waarop direct duidelijk wordt waar het bedrijf toe in staat is en waarom je met Glosec een partij in huis haalt die altijd nét dat beetje harder voor je rent.

Stichting Maatvast

Stichting Maatvast (maatschappelijk vastgoed) wist dat er in de online presentatie veel terrein te winnen viel. Ze wilden daarom een gebruiksvriendelijke website met een nieuwe en frisse uitstraling. Door het logo van Stichting Maatvast een prominente plek te geven in het ontwerp komt het beeldmerk pas echt goed tot zijn recht. De schuine lijnen komen op verschillende plekken terug in de website.

Van Schie

Voor GWW-gigant Van Schie hebben we onwijs veel beet mogen pakken. Een goednieuwe website, een intranet-app inclusief eigen spelletje, maandelijkse marketing op sociale media en veel pakkende advertenties. En dat allemaal op basis van één huisstijl, één gevoel en één gedachte.

Contact

Nieuwsgierig naar hoe wij uw organisatie kunnen versterken? Twijfel dan geen moment en neem zo snel mogelijk contact op via 0297-525580, info@switchreclamebureau.nl of vul het contactformulier in.